A RENDSZER FUNKCIÓI

Személyes tárhely

A Személyes tárhely minden Pénztártag részére elérhető, az eddig megszokott tartalommal:

  • Egyéni számla, a számlaforgalom részleteinek megtekintése,
  • A tagi, hozzátartozói, kedvezményezetti és kártyaadatok megtekintése,
  • Pénztári értesítések (kapcsolódó dokumentumok nélkül).

Az Elektronikus ügyintézés

Az Elektronikus ügyintézés (továbbiakban: e-ügyintézés) a Személyes tárhelyen keresztül történő információ-csere a Pénztártag és a Pénztár között.

Az elektronikus ügyintézést igényelheti és beküldheti Személyes tárhelyén keresztül, valamint az Elektronikus ügyintézésre bejelentkezés nyomtatvány kitöltésével.

E-ügyintézést választott pénztártagjaink részére elérhető további funkciók:

  • A Pénztár által küldött értesítések és azok mellékleteinek megtekintése,
  • A legtöbb nyomtatvány elektronikus kitöltése és tárhelyről történő beküldése a pénztárba,
  • Dokumentumtár: A Tagok által a Pénztárnak elektronikus úton megküldött dokumentumok és a Pénztár által küldött igazolások, hibalevelek megtekintése (2013.09.16-tól),
  • Kártyák aktiválása és letiltása,
  • Rövid szöveges üzenetek váltása a Pénztárral, ezáltal kérdéseit azonnal, szinte online felteheti ügyintézőinknek.

A Pénztár egyes dokumentumokat minősített elektronikus aláírással ellátva, mint elektronikus dokumentumot küldi meg a Pénztártag személyes tárhelyébe. Részletek a minősített elektronikus aláírásról

Az e-ügyintézés alkalmazásával néhány kivételtől eltekintve mellőzhető a papíralapú és postai kézbesítés, felgyorsul az értesítések, anyagok címzetthez juttatása, időt és költséget takarít meg a Tag és a Pénztár is. Az előnyök akkor használhatók ki jól, ha a Tag bejelentkezik e-ügyintézésre és aktívan alkalmazza is a szolgáltatást.
Az e-ügyintézés költséget nem jelent a Tagnak.

Az elektronikus ügyintézést igényelheti és beküldheti Személyes tárhelyén keresztül, valamint az Elektronikus ügyintézésre bejelentkezés nyomtatvány kitöltésével.
Részletek a Hogyan kezdeményezzem menüpontban.