Pénztárunk kiemelten fokozott figyelmet fordít a személyes ügyintézés során – a lehetőségeihez mérten -, hogy az érdekeit korlátozottan képviselni képes fogyasztók, így a fogyatékkal élők is, a szolgáltatásnyújtáshoz kapcsolódó információkról a teljes körű tájékoztatást megkapják.
Ennek elengedhetetlen részeként a Pénztár a belépési nyilatkozat, szerződéskötés, nyomtatványok kitöltése, szolgáltatások igénybevétele esetén a fogyasztó fogyatékosságának - látássérült, hallássérült – megfelelően egyedi szaktanácsadási módszer szerint jár el. Gondos odafigyeléssel az egyéni élethelyzetének megfelelően megoldást kínál a szolgáltatás módjaiban, az igénybevételhez szükséges teljes körű tájékoztatás megadásának lehetőségeiben. Egyedileg kialakítva, az érintettekkel együttműködve törekszik a személyes igényeknek leginkább megfelelő megoldások megtalálására. Különös tekintettel arra, hogy lehetőség szerint semmilyen többlet erőfeszítést ne jelentsen az ügyintézés a nem fogyatékkal élő ügyfelekhez képest.

A fogyatékkal élő személyek pénzügyi szolgáltatáshoz való egyenlő esélyű hozzáférésének elősegítése érdekében a következő lehetőségek biztosítottak, a 22/2016. (VI.29.) számú, a hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló NGM rendelettel összhangban:

Forduljon az ügyfélszolgálathoz bizalommal és jelezze, ha a pénztár szolgáltatásainak igénybevételéhez bármilyen speciális ügyintézés szükséges az Ön számára, hogy az ügyintéző igényének megfelelően külön gondossággal járhasson el és megtalálja a legideálisabb megoldást!